Condicions d'enviament


· GESTIÓ D'ENVIAMENTS I COBRAMENTS DELS PRODUCTES EN PREVENDA:

La data de sortida dels productes que s’adquireixen en prevenda està indicada en la descripció de producte, i els dies d'enviaments no compleixen amb els paràmetres que s’indiquen a continuació. 

Si es fa una comanda de més d’un producte, i un dels productes és en prevenda, s’enviarà tota la comanda a la data indicada del producte en prevenda, en cap cas s’envia per separat.

Els pagaments de les comandes PREVENDA s’abonen en el moment de la compra.


· OPCIONS D'ENVIAMENT:

 DESTÍPESCOSTTERMINI DE LLIURAMENT
PENÍNSULA: ESPANYA I PORTUGAL – Correos Express0-1kg5,00€1-3 dies laborals
PENÍNSULA: ESPANYA I PORTUGAL – Correos Expressa partir de 1kg6,00€1-3 dies laborals
BALEARS – Correos Express0 a 1kg6,50€2-3 dies laborals
BALEARS – Correos Expressa partir de 1kg7,00€2-3 dies laborabls
CANARIES, CEUTA I MELILLA – Carta Certificada Correos10€ per enviament10-15 dies laborals
ANDORRA – Carta Certificada Correos5,50€ per enviament5-7 dies laborals
EUROPA – Correus Internacional / DHLEntre 12,00€ i 36€ segons país de destí i pes. El preu de l’enviament es mostra al final de la compra.10-15 dies laborals


· IMPOSTOS DE DUANES:

Les polítiques de duanes i els impostos de duanes varien d’un territori a un altre. Si fas una comanda a les nostres botigues des de fora d’Espanya, el cost de duanes i impostos els assumeix el client o la clienta.

Si vols més informació respecte a aquests possibles costos, et suggerim que et posis en contacte amb la teva oficina local de duanes.


· LA COMANDA ENCARA NO HA ARRIBAT:

La teva comanda no ha arribat el dia esperat? Som aquí per ajudar-te. Contacta amb nosaltres a  store@thestoreteam.com i revisarem l’estat de la teva comanda.


Devolucions i reemborsaments 


· TORNAR UN PRODUCTE

Primer de tot contacta amb nosaltres per ajudar-te a gestionar aquest tràmit.  

En el cas que l’article estigui en el seu estat original i no hagin passat més de 28 dies d'ençà que ho vas rebre, acceptarem la teva devolució i processarem a un reemborsament total de l’article i mètode de pagament original.

L’equip d’atenció a client et facilitarà un codi que hauràs d’adjuntar dins el paquet de tornada.

Envia’ns pel teu compte la comanda, i un cop el rebem al nostre magatzem (*), et retornarem l’import total de la teva comanda.

RECOMANACIÓ: demana el codi de seguiment de l’agència que utilitzis, aquest enviament està sota la teva responsabilitat

Els reemborsaments es realitzen a la mateixa targeta amb la qual es va pagar la comanda, i es poden demorar fins a 3 dies laborables.

(*) Has de fer-nos arribar la teva comanda a:

The Store Team

C. Balenyà, 17

08551 Tona

Barcelona


· CANCEL·LAR UNA COMANDA QUE ENCARA NO HA ARRIBAT

Primer de tot contacta amb nosaltres per ajudar-te a gestionar aquest tràmit.  

  • En el cas que la comanda encara no hagi sortit del nostre magatzem, es reemborsarà l’import total de la comanda.​
  • En el cas que ja hagi sortit, en rebre el paquet hauràs de rebutjar-lo i quan ens arribi a les nostres instal·lacions farem el reemborsament del total menys del cost d’enviament per assumir els costos de devolució.

Els reemborsaments es realitzen a la mateixa targeta amb la qual es va pagar la comanda, i es poden demorar fins a 3 dies laborables.


· CANVIS DE TALLA

En el cas que vulguis fer un canvi de talla, primer de tot contacta amb nosaltres (store@pilarin.cat) per ajudar-te a gestionar aquest tràmit, a més de comprovar que disposem de la talla a canviar.

En el cas que aquesta talla desitjada no la tinguem disponible, podràs sol·licitar la devolució de la comanda en qüestió.

L’equip d’atenció a client et facilitarà un codi que hauràs d’adjuntar dins el paquet de tornada.

Envia’ns pel teu compte la comanda, i un cop el rebem al nostre magatzem (*), et retornarem l’import total de la teva comanda.

RECOMANACIÓ: demana el codi de seguiment de l’agència que utilitzis, aquest enviament està sota la teva responsabilitat.

Un cop ens arribi el producte, enviarem la talla desitjada.

(*) Has de fer-nos arribar la teva comanda a:

The Store Team

C. Balenyà, 17

08551 Tona

Barcelona


· HI HA UN PROLEMA AMB LA MEVA COMANDA:

Ens esforcem perquè rebis els teus productes en perfectes condicions. Així i tot, pot passar que t’arribi un article equivocat, defectuós o que la comanda es faci malbé durant l’enviament. Si et passa, escriu-nos a store@pilarin.cat  indicant el número de comanda i el que ha passat, i de seguida ens posarem en contacte amb tu.