Condicions d'enviament
· GESTIÓ D'ENVIAMENTS I COBRAMENTS DELS PRODUCTES EN PREVENDA:
La data de sortida dels productes que s’adquireixen en prevenda està indicada en la descripció de producte, i els dies d'enviaments no compleixen amb els paràmetres que s’indiquen a continuació.
Si es fa una comanda de més d’un producte, i un dels productes és en prevenda, s’enviarà tota la comanda a la data indicada del producte en prevenda, en cap cas s’envia per separat.
Els pagaments de les comandes PREVENDA s’abonen en el moment de la compra.
· OPCIONS D'ENVIAMENT:
DESTÍ | PES | COST | TERMINI DE LLIURAMENT |
PENÍNSULA: ESPANYA I PORTUGAL – Correos Express | 0-1kg | 5,00€ | 1-3 dies laborals |
PENÍNSULA: ESPANYA I PORTUGAL – Correos Express | a partir de 1kg | 6,00€ | 1-3 dies laborals |
BALEARS – Correos Express | 0 a 1kg | 6,50€ | 2-3 dies laborals |
BALEARS – Correos Express | a partir de 1kg | 7,00€ | 2-3 dies laborabls |
CANARIES, CEUTA I MELILLA – Carta Certificada Correos | 10€ per enviament | 10-15 dies laborals | |
ANDORRA – Carta Certificada Correos | 5,50€ per enviament | 5-7 dies laborals | |
EUROPA – Correus Internacional / DHL | Entre 12,00€ i 36€ segons país de destí i pes. El preu de l’enviament es mostra al final de la compra. | 10-15 dies laborals |
· IMPOSTOS DE DUANES:
Les polítiques de duanes i els impostos de duanes varien d’un territori a un altre. Si fas una comanda a les nostres botigues des de fora d’Espanya, el cost de duanes i impostos els assumeix el client o la clienta.
Si vols més informació respecte a aquests possibles costos, et suggerim que et posis en contacte amb la teva oficina local de duanes.
· LA COMANDA ENCARA NO HA ARRIBAT:
La teva comanda no ha arribat el dia esperat? Som aquí per ajudar-te. Contacta amb nosaltres a store@thestoreteam.com i revisarem l’estat de la teva comanda.
Devolucions i reemborsaments
· TORNAR UN PRODUCTE:
Primer de tot contacta amb nosaltres per ajudar-te a gestionar aquest tràmit.
En el cas que l’article estigui en el seu estat original i no hagin passat més de 28 dies d'ençà que ho vas rebre, acceptarem la teva devolució i processarem a un reemborsament total de l’article i mètode de pagament original.
L’equip d’atenció a client et facilitarà un codi que hauràs d’adjuntar dins el paquet de tornada.
Envia’ns pel teu compte la comanda, i un cop el rebem al nostre magatzem (*), et retornarem l’import total de la teva comanda.
RECOMANACIÓ: demana el codi de seguiment de l’agència que utilitzis, aquest enviament està sota la teva responsabilitat
Els reemborsaments es realitzen a la mateixa targeta amb la qual es va pagar la comanda, i es poden demorar fins a 3 dies laborables.
(*) Has de fer-nos arribar la teva comanda a:
The Store Team
C. Balenyà, 17
08551 Tona
Barcelona
· CANCEL·LAR UNA COMANDA QUE ENCARA NO HA ARRIBAT:
Primer de tot contacta amb nosaltres per ajudar-te a gestionar aquest tràmit.
- En el cas que la comanda encara no hagi sortit del nostre magatzem, es reemborsarà l’import total de la comanda.
- En el cas que ja hagi sortit, en rebre el paquet hauràs de rebutjar-lo i quan ens arribi a les nostres instal·lacions farem el reemborsament del total menys del cost d’enviament per assumir els costos de devolució.
Els reemborsaments es realitzen a la mateixa targeta amb la qual es va pagar la comanda, i es poden demorar fins a 3 dies laborables.
· CANVIS DE TALLA:
En el cas que vulguis fer un canvi de talla, primer de tot contacta amb nosaltres (store@pilarin.cat) per ajudar-te a gestionar aquest tràmit, a més de comprovar que disposem de la talla a canviar.
En el cas que aquesta talla desitjada no la tinguem disponible, podràs sol·licitar la devolució de la comanda en qüestió.
L’equip d’atenció a client et facilitarà un codi que hauràs d’adjuntar dins el paquet de tornada.
Envia’ns pel teu compte la comanda, i un cop el rebem al nostre magatzem (*), et retornarem l’import total de la teva comanda.
RECOMANACIÓ: demana el codi de seguiment de l’agència que utilitzis, aquest enviament està sota la teva responsabilitat.
Un cop ens arribi el producte, enviarem la talla desitjada.
(*) Has de fer-nos arribar la teva comanda a:
The Store Team
C. Balenyà, 17
08551 Tona
Barcelona
· HI HA UN PROLEMA AMB LA MEVA COMANDA:
Ens esforcem perquè rebis els teus productes en perfectes condicions. Així i tot, pot passar que t’arribi un article equivocat, defectuós o que la comanda es faci malbé durant l’enviament. Si et passa, escriu-nos a store@pilarin.cat indicant el número de comanda i el que ha passat, i de seguida ens posarem en contacte amb tu.